اطلاعاتی راجب تکنا




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

تکنا جون شروع کن:

سلام بچه ها!من تکنا هستم.من در 16 دسامبر(26 آذر)در سیاره ی زنیت(Zenith به معنی اوج اسمان یا قله هستش)به دنیا اومدم و نشان پری من تریتون هست.

علاقه های من همشون ریشه در تکنولوژی دارن!من دوست دارم تو اوقات فراغتم دستگاههای جدیدی اختراع کنم چون با این کار هم من و هم پیکسی دوست داشتنیم یعنی دیجیت احساس هیجان و چالش میکنیم!

همون طور که ممکنه حدس زده باشید،من یه دختر منطقی هستم و در هر شرایطی از عقل و منطقم استفاده میکنم.این ویژگی ممکنه منو سرد و منزوی نشون بده اما نزدیک ترین دوستای من میدونن که من چقدر سخاوتمند و همینطور حساس هستم!

حالا که من یک پری مادرخونده هم شدم چالش جدیدی در پیش دارم،ولی 100% مطمئنم که این یکی از بهترین ماجراجویی هایی هستکه یه پری میتونه داشته باشه!

 

تیپ روزانه

آیا بازگشت به عقب ممکن است؟بله!با توجه به CERN بزرگترین آزمایشگاه فیزیک ذرات جهان هست.آماده برای رفتن؟(من که چیزی نفهمیدم!!)


غذای مورد علاقه:اسفناج!

رنگ مورد علاقه:آبی کمرنگ

سرگرمی مورد علاقه:بازی های ویدئویی

حیوون خونگی مورد علاقه:دلفین ها

دوست پسر ایده آل:تیمی

بهترین دوستان:موزا و تیمی

سبک فیلم مورد علاقه:علمی-تخیلی

من دوست دارم:چیزهای جدیدی اختراع کنم.

من متنفرم از:بیکار بودن.

سبک موسیقی مورد علاقه:پاپ و جاز

کفش مورد علاقه:کفش های راحت!

درس مورد علاقه:الکترونیک

جادوی مورد علاقه:اشعه ی لیزر

 

خب تکنا جون خیلی ازت ممنونم که به این وب اومدی و با ما مصاحبه کردی.

تکنا:خواهش میکنم.خب من باید برم با تیمی تو آزمایشگاهم قرار دارم.خدافظ!!!!

 

خب تکنا هم رفت.امیدوارم خوشتون اومده باشه.نظرای این پست بالای35 تا باشه لطفا.بااااااااااااااایییییییییییییییییی!

                                                 Dont forget to give coment


wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->
write in چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:وینکس,تکنا,وینکس کلاب,clOck 13:47 bYMiss Stella Joon|



      ghAleb hAyeH pAnteA